Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Alva - 13 augusti 2014 22:41

Hej! Idag har jag först varit på djursjukhuset med mormor för att vaccinera, sätta chipp och veterinärsbesiktiga kattungarna. Det gick jättebra med 4 av 5 ungar..min mormors man höll i den när dom skulle sätta i chipet (dom gör det med en spruta på något vis). Katten började då sprattla och bita mannen i handen o han skrek "ajajaj" medan katten bet hårdare. Så veterinären fick plåstra om honom (han blödde ner halva rummet nästan) och sen fick en sjuksköterska sätta på katten en tratt och linda in den i en filt för att det skulle gå att sätta in chipet. Haha det blev ganska dramatiskt.
Sen har jag gjort en köttfärslimpa, köpt ett hopprep och åkt hem till mormor för att säga hejdå till katterna. 3 av dom ska nämligen lämnas bort till sina nya ägare imorgon :( men min morbror ska ha en och min mormor ska behålla en så jag kommer inte sakna ihjäl mig iallafall.
Imorgon för då ska jag och några kompisar till emporia och sen göra lite annat. Jag längtar!! Kommer bilder och sånt imorgon^^
Puss och kram och hejdå  

 Den svarta heter Holly (den ända flickan och orsaken till dramatiken på djursjukhuset) och dom två gråa heter Bonsai och Lotus

Oliver (även kallad lilleman)

  Adonis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards