Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Första inlägget

Av Alva - 28 februari 2014 16:25

Tjenixen alla! Som ni ser i rubriken är detta mitt första inägg. Jag är helt ny på det här med att blogga men ska försöka att uppdatera dagligen. 

Några fakta om mig:

Jag heter Alva Nilsson. Jag är 13 år och jag bor i en liten by utanför Mälmö som heter Svedala. Jag gillar att simma, va med mina kompisar, shoppa och rita. Jag tränar simning 6 gånger i veckan. Men om jag känner mig lat eller har mycket läxor att göra så tränar jag bara 5 eller 4 gånger. Haha^^ Mina favoritmaträtter är pizzaaa, tacos, IKEA kötbullar, lax (ibland) och godiis. Särskillt choklad^^ Min favoritfärg är mest rosa sen limegrön och ljusblå. Min blogg kommer att mest handla om min väldigt spännande vardag (not), lite simning och kläder.

Det var någ allt^^ 

Hedåå!    

Jaag^^ 

 
 
Ingen bild

Din älsklig

28 februari 2014 16:56

Åh finaste saken på jorden 😘👌😍

Alva

28 februari 2014 16:59

Duu bebii

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 14 augusti 2014 22:38

Halloj! Idag har jag varit på emporia med Ida, Amanda, Tilda och Matilda och vi har gått runt i affärer och tittat men efter ett par timmar blev vi trötta på det och åkte hem. Det blev ett linne från Bikbok och några ringar från Cubus. Min lillasyste...

Av Alva - 13 augusti 2014 22:41

Hej! Idag har jag först varit på djursjukhuset med mormor för att vaccinera, sätta chipp och veterinärsbesiktiga kattungarna. Det gick jättebra med 4 av 5 ungar..min mormors man höll i den när dom skulle sätta i chipet (dom gör det med en spruta på n...

Av Alva - 12 augusti 2014 22:42

Hejsan! Idag har jag varit på museum med min mormor, hennes man och min syster. När vi hade gått inne på museum i nästan tre timmar var vi hungriga så vi gick och åt. Jag åt pasta bolognese och dom andra åt bakad potatis med räkröra. När vi hade ätit...

Av Alva - 11 augusti 2014 21:33

Hej alla. Först och främs vill jag säga förlåt för att jag inte har uppdaterat här på tre månader. Jag har inget att skylla på faktiskt. Jag har faktiskt glömt bort den helt enkelt tills min syster sa nått om nån 13 årig tjej som bloggar och som är b...

Av Alva - 6 mars 2014 21:34


Mamma har varit i Finnland och idag när hon kom hem hade hon med sig två par Victoria's secret torser till mig! Jag tycker att dom är jättefina och blev verkligen glad. Det gick inte att ta någon bra bild men jag försökte iallafall.    ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards