Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Alva - 11 augusti 2014 21:33

Hej alla. Först och främs vill jag säga förlåt för att jag inte har uppdaterat här på tre månader. Jag har inget att skylla på faktiskt. Jag har faktiskt glömt bort den helt enkelt tills min syster sa nått om nån 13 årig tjej som bloggar och som är bra på det. Då kom jag på att jag också hade en blogg. Men jaja, här är jag nu igen.

Nu dom senaste tre månaderna har jag hunnit att fylla år, ha ett helt sommarlov (nästan, en vecka kvar), få ledigt och börja på simningen igen och få kattungar. Eller det är egentligen min mormor som har kattungar men jag är där nästan hela tiden så det kunde ha varit mina. På torsdag ska dom lämnas ut till sina nya ägare :( Nu på sommarlovet har jag bl.a varit på Gotland där vi passade en katt och hennes fyra små underbara kattungar. Ja, simningen började idag. Inte så intressant. Själv tycker jag att det är ganska jobbigt..man vill ju hällst ha sommarlov för alltid^^ men det går inte.

Det var allt. Ska skriva imorgon också, jag lovar. Puss och hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards